بارکد خوان برای مغازه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همان طور که استفاده از موس و کیبورد ساده و راحت است استفاده از بارکد خوان هم ساده می باشد و با اتصال کابل بارکد اسکنر به کامپیوتر و یا رایانه ی شخصی، دستگاه شروع به عمل می کند. بارکد خوان ها در انواع متفاوتی می باشند و در مدل های سیمی (چند وجهی رومیزی و تفنگی)، بی سیم (بارکدخوان PDA و موبایل کامپیوتر) موجود می باشند.

مناسب ترین بارکد خوان برای مغازه

مناسب ترین بارکد خوان برای مغازه

بارکد خوان سیمی یکی از زیر مجموعه های بارکد اسکنر های رومیزی محسوب می شود که دارای پورت خروجی می باشد و بارکد ریدر اطلاعات اسکن شده توسط را از طریق کابل به سیستم سرور ارسال می کند، همچنین سرعت اسکن بارکد خوان ممکن است متغیر باشد، معمولا در مغازه ها،فروشگاه ها و دفاتر از بارکد خوان سیمی استفاده می کنند این بارکد به بارکد اسکنر تفنگی نیز مشهور است که به دلیل ظاهر بارکداسکنر آن را به این نام خوانده اند ، قیمت بارکد خوان های سیمی نسبت به مدل های وایرلس و بدون سیم آن پایین تر بوده و دلیل عمده ی مشتریان برای خرید بارکد خوان سیمی قیمت مناسب است .

بارکد خوان بی سیم در واقع نوعی بارکد خوان سیار است که اطلاعات اسکن شده از طریق بارکد اسکنر به صورت Bluetooth به سیستم سرور ارسال می شود، سیستم بارکد مغازه و یا سیستم بارکد انباری می تواند تحت سیستم بارکد خوان بلوتوثی یا وایرلس باشد البته می توان از نوع سیمی آن هم در سیستم بارکد مغازه های کوچکتر استفاده کرد و بارکد خوان های وایرلس نسبتا بیشترین درخواست را برای اماکن بزرگ همچون انبار کارخانه ها و یا فروشگاه های بزرگ اختصاص دارند، خرید بارکد اسکنر به صورت سیار به دلیل حالت بی سیم دستگاه برای انبار های بزرگ توصیه می گردد، تنوع بارکد خوان های بی سیم و سیمی بالا می باشد و دارای تکنولوژی های متفاوتی می باشد که با توجه به نیاز مصرف کننده می توان انتخاب مناسبی داشت.

سیستم بارکد مغازه این امکان را برای مغازه داران ایجاد می کند تا بتوانند کنترل دقیق تری بر روی ورود و خروج اجناس و کالاهای موجود در مغازه , و یا انبار داشته باشند همچنین می توانند در لحظه از قیمت جنس ها با خبر شوند. تفاوت میان بارکد خوان بی سیم و سیمی در سیستم بارکد مغازه در نحوه ی سرویس رسانی و سرعت و انعطاف پذیری آن می باشد که با استفاده از ارتباط بی سیم میتوان به راحتی در لحظه سفارش مشتری را خریداری و ثبت  را به انجام رساند.

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی